AMAI.IMMO is website & automatisatie partner van Apimo CRM in de Benelux.

AMAI.IMMO is website integratie partner van Apimo CRM.

AMAI.IMMO heeft zich al een geruime tijd verdiept in de automatisatie en integratie mogelijkheden van en met Apimo. We hebben ondertussen onze strepen verdiend en kunnen ons nu trots ‘Integratie partner' noemen voor de Benelux. En dat mag gevierd worden!

Automatiseren in vastgoed.

Vastgoedkantoren hebben nood aan een hedendaags design van hun vastgoed website. N

AMAI.IMMO. Mede dankzij onze strategische ligging van AMAI.IMMO in The Beacon dé innovatie hub van Antwerpen, zijn we als marketing automatisatie kantoor op de hoogte van de nieuwe innovatieve technologieën op de markt.

Voorbereid, gepland en toekomstbestendig.

De huidige situatie van uw vastgoedkantoor en de toekomstige verwachtingen zullen goed in kaart moeten worden gebracht. Wij verkopen namelijk geen website’s, maar gedreven resultaat vertaald in een digitale vitrine voortgestuwd door de laatste nieuwe technologie samengesteld doormiddel van kennis en ambitie.

Klanten van vandaag zijn niet meer dezelfde als die van 5 jaar geleden en zien graag een makelaar met een "online dienstenpakket" op bezoek komen.

Meer weten over alle mogelijkheden?