Het vastgoedkantoor aan "De Markt 21" in Schoten krijgt een nieuwe naam en huisstijl.

In het pand op de Markt 21 in Schoten, waar al zeventig jaar vastgoed verkocht wordt, kan je ook in de toekomst nog terecht voor een nieuwe woning. Van een verplaatsing is geen sprake meer. “Om mijn ondernemingszin te onderstrepen, heb ik nu ook de naam eigen gemaakt”, vertelt zaakvoerder Freya Verlinde van wat voortaan Verlimmo heet.

Meer dan 70 jaar traditie

Zeventig jaar geleden stichtte Maria Van Nederkassel Markt 21. De legendarische zakenvrouw vestigde zich in het centrum van de gemeente Schoten. Onder de bogen van de toen pas aangelegde Markt van Schoten. De naam was eenvoudig bedacht: Markt 21. Het adres werd een sterk merk.

“Nadat ik eerder bij mevrouw Van Nederkassel de stiel had geleerd en er een poos gewerkt had als bediende, heb ik 14 jaar geleden de vennootschap overgenomen”, vertelt Freya de Zaakvoerder.

Pimpen, pimpen en nog eens pimpen.

Vorig jaar was het even schrikken voor Freya en haar team toen een van de nazaten van de bedrijfssticker het winkelpand van Markt 21 plots te koop zette en dan nog via de concurrentie. Even dreigde een noodgedwongen verhuizing, maar dat is er gelukkig nooit van moeten komen.

In het mooie nieuwe logo, gemaakt door een vastgoed marketing bureau uit Antwerpen genaamd AMAI.IMMO, ligt de nadruk sterk op de letter V. “Die staan niet alleen oor Verlinde, maar ook voor Vastgoed, Verkocht, Verhuurd, vastgoed termen die we vaak mogen gebruiken.”

We hebben ons meteen ook voorzien van digitale tools die bij onze tijd passen. Zoals een gloednieuwe website ook voorzien door het vastgoedmarketing bureau AMAI.IMMO alsook de vernieuwde etalage, borden en modernisatie op onze sociale media platformen.

Bron artikel: Nieuwsblad.